Grąžinimo politika

Svetainėje subwise.lt siūlome tik skaitmeninio pobūdžio prekes – tai gali būti aktyvavimo kodai, programinė įranga, prenumeratos ar kitas skaitmeninis turinys.

Dėl šios priežasties taikomos išimtinės sąlygos, kurios apibrėžtos žemiau.

Grąžinimo galimybės

Vadovaujantis Europos Sąjungos vartotojų teisių direktyva, skaitmeninio turinio, kurį pirkėjas gauna nedelsiant ir kurio vykdymui davė aiškų sutikimą, grąžinimas nėra taikomas.

Kadangi visos prekės svetainėje subwise.lt yra pristatomos skaitmeniniu būdu, aktyvavus prekę (arba pateikus prieigos kodą), grąžinimas negalimas, net jei prekė nebuvo panaudota.

Kokybė ir garantija

Suprantame, kaip svarbu, kad įsigytas produktas veiktų tinkamai. Dėl to visoms skaitmeninėms prekėms, kurias įsigyjate mūsų svetainėje, taikoma garantija 30 dienų po įsigijimo.

Pirkėjas yra atsakingas už tai, kad jo paskyra atitiktų visus reikalavimus paslaugos aktyvavimui (pvz., regiono, šalies, amžiaus apribojimus ir kt.).

Atsakomybės ribojimas

Mes neprisiimame atsakomybės už:

  • Bet kokius trečiųjų šalių platformų (pvz., „YouTube“, „Spotify“) pakeitimus, blokavimus ar paskyrų sustabdymą.
  • Netinkamą paskyros naudojimą iš pirkėjo pusės.

Ką daryti, jei kyla problema?

Jei susidūrėte su sunkumais aktyvuojant kodą ar naudojant skaitmeninę prekę, kreipkitės į mus el. paštu: 📧 pagalba@subwise.lt

Prašome laiške nurodyti užsakymo numerį, įsigytą prekę bei trumpai aprašyti problemą – atsakysime kaip įmanoma greičiau ir išspręsime situaciją.

Pastaba

Pateikdami užsakymą, jūs patvirtinate, kad sutinkate su tuo, jog prekę gausite skaitmeniniu formatu, ir kad jos vykdymas prasideda iškart po pirkimo, todėl atsisakote teisės į grąžinimą pagal vartotojų teisių įstatymą.